هستی ولی چه بودنی
رویای خیس...

مرد تنهایی ها اینجاست

من همه سعی ام و کردم، که دیگه تورو نخوام
که مث خودت بشم، مهم نباشی تو برام
به تو قول دادم دیگه، حتی بهت فکر نکنم
با خودم قرار گذاشتم، دیگه دیدنت نیام
اما انگار نمیشه، من که نمیشه باورم
واسه داشتنت هنوز از همه دیوونه ترم

اما انگار نمیشه، دلم فقط تورو می خواد
نمی تونه با غم نبودنت کنار بیاد
هنوزم تو خواهش تو داره می سوزه تنم
نتونستم به نداشتن تو عادت بکنم...

 


 

حیف... این داستان منه، همه میگن که این تقصیره منه، تقصیره منه، من که برات همه جوونی ام و دادم ژای خواسته هات، ولی یه اشتباه، فقط یک بار، که قسم خوردم به دروغ به چشات، ولی نمی تونم، حس می کنم حتی صدای نفس هات، تو خیابون با دیدن بوتیک، کنار شومینه، گوش دادن موزیک، حس بوی تنت روی تخت خالی، من یادتم ولی تو تخت می خوابی؟، خوشحالم از اینکه حال خوشی داری، شب ها تا صبح همیشه بی تابی، بی تاب روزی که فاصله ارو بشکنی، عشقم بگو صدام و میشنوی؟  بگو هنوز مال منی، ببین دارم داغون می شم، هستی ولی چه بودنی؟ می خواستم از تو رد بشم، شکستن و بلد بشم، برم که تنهات بزارم، منم مثل تو بد بشم... اما انگار نمیشه، دلم فقط تورو می خواد...

 

پی نوشت: داغون داغون داغونم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

zanyar
ساعت15:34---30 مرداد 1391
سلام وب زيبايي داري به منم سر بزن و اگه براي تبادل لينك موافق بودي خبرم كن


احسان
ساعت12:24---15 مرداد 1391
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai
surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest
bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie
faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise
shodan (taghriban 90% shabihe)!"

Man khastam in bazio dor bezanam mostaghiman raftam be un address goft
intori nemishe! Baiad be 10 nafar befrestish! Nemidunam cetori fahmid,
amma majbur shodam in karo anjam bedam bebinam kar mikone


farzane
ساعت17:33---1 مرداد 1391
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe

amir17
ساعت12:51---18 تير 1391
salam
وبلاگه خوبی داری
ممنون میشم اگه به منم سر بزنی
راسی وبلاگه من گروهیه اگه خواستید میتونید نویسنده بشید
تادیداری دوباره بای


پریسا
ساعت15:40---18 فروردين 1391
سلام اقا محمد...جون ننت اون انگشت مبارکو بزار رو موس و بیا و وبلاگ من....ترو خدا بیا!...ممنون!

فرشته
ساعت18:08---22 مهر 1390
یادمان باشداگرخاطرمان تنهاشد..
طلب عشق زهربی سر وپایی نکنیم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:هستی ولی چه بودنی,شعر عاشقانه,ساعت 11:51 توسط محمد| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت